Jídlo mám velmi oblíbené a ráda vařím

Kvalitní jídlo bývá většinou první téma, když se člověk sžije s jógou. Začnete se zajímat, co vlastně jíte, jak to chutná a co by se dalo zlepšit. Rozhodně je důležitý výběr potravin. Ptáte se mne jak jíst a co změnit. Každá změna se přihlásí samä, zkoušejte, není kam spěchat.. Měla jsem moc ráda chipsy a kupované pomazánky, ale časem se změnily mé chutě a už si netroufám pozřít každé jídlo.. Vyhýbám se překořeněným jídlům, umělým tukům, potravinám s umělými barvivy, nepotřebuji pít kravské mlého, ale bílé jogurty miluju a dám do nich své marmelády. Jím pokudmožno kvalitní sýry, pečivo (nejraději mám žitný chleba) a často si peču sladké dobroty. Mám ráda máslo, i k pečení, papám čokoládu, ale ne ve slevě, jím hodně zeleniny, ale neříkám tomu Zdravá výživa. Změnilo se trávení a za ta léta se postupně vytratily bežné produkty, co jsem měla v lednici dříve (salámy, majonézy, maso).  Ráno začínám horkou vodou s citronem a medem, na jaře je to domácí bezová limonáda, přes dopoledne mám namixovaný koktejl z ovoce (mango, jablka, banány, kiwi, hrušky) a odpoledne je na řadě teplá polévka (mrkvová, dýňová, kedlubnová) nebo chlebík s máslem a sýrem a syrová zelenina. Mění se stravování podle ročního období, podle zátěže, jiné je když cestuji a nebo mám více času vařit. Nenásleduji moderní trendy za každou cenu, ale ráda ochutnám co neznám. Ráda si dám čas od času dobrou pizzu a nebo chutnou gulášovou polívečku. Bohužel v běžných restauracích jsou smažená jídla a mražené potraviny, ohřívané v mikrovlnce. Pokud dáváte přednost kvalitním potravinám, jiné už nevyhledáváte.. Zůstává jen to, po čem je dobře, ale na to ale musí přijít každý sám :))

Rychlé a zdravé :

Vánoční :

Jarní oběd za 14 minut:

Letní dobroty

Velikonoční :

Oblíbený Péťa :))