Ráda jím a ráda vařím

Kvalitní jídlo bývá většinou první téma, když se člověk sžije s jógou. Začnete se zajímat, co vlastně jíte, jak to chutná a co by se dalo zlepšit. Rozhodně je důležitý výběr potravin. Kvalita ! Ptáte se mne jak jíst a co změnit. Odlehčení neboli detoxikace těla. Každá změna se přihlásí sama, zkoušejte co Vám dělá dobře, není kam spěchat.. Měla jsem kdysi moc ráda chipsy a kupované pomazánky, ale postupně se vše změnilo. Vyhýbám se umělým tukům, potravinám s umělými barvivy, nepotřebuji pít kravské mlého, ale vajíčka od šťastných slepiček můžu, bílé jogurty bez laktozy miluju a dám do nich své marmelády nebo datlový sirup. Vybírám si pokudmožno kvalitní sýry, pečivo (nejraději mám žitný chleba) a často si peču sladké dobroty. Mám ráda máslo, i k pečení, papám dobrou čokoládu, občas si dám lososa. Ráno začínám horkou vodou s citronem a medem, na jaře je to domácí bezová limonáda, přes dopoledne skoro nejím nic nebo jen ovoce, ovocné šťávy. V zimě mi dělá dobře obilná kaše s jablky, mák, karob, skořice. Po poledni mám ráda teplé polévky (mrkvová, dýňová, kedlubnová, špenátová, čočková) nebo jen tak chlebík s máslem, sýr, zelenina. Mění se stravování podle ročního období, podle zátěže, jiné je když člověk cestuje, je na horách, apod a nebo když je více času vařit. Nenásleduji moderní trendy za každou cenu, ale ráda ochutnám co neznám.

Jídlo by mělo být radost !

Rychlé a zdravé :

Vánoční :

Jarní oběd za 14 minut:

Letní dobroty

Velikonoční :